miercuri, octombrie 10

Finally

S-a terminat .. pentru prima data dupa mult timp, chiar simt asta, din tot sufletu meu, asta imi doresc, asta se intampla! E ca un gol, binevenit .. e ca un vant, asteptat de mult .
Ma simt usurata, confuza, mai pierduta ca inainte chiar, ar macar sunt sigura pe mine, stiu cum sta treaba! S-a terminat .
Parca-mi pare rau, da vreau sa-mi para bine , pentru ca de acum, incep s-o iau in alte parti, sa traiesc altfel .... sa simt altfel .
Vreau din nou diminetiile de demult, in care ma trezeam fara sa ma intreb " te vad azi?" .. in care tot ce conta era zaharul pus in cafea ..
Puteam sa-ti ofer orice aveai nevoie, dar am refuzat sa o fac .. nu ma simt vinovata cu nimic, nici pentru faptul ca ti-am dat drumul...mai bine, ca te-am impins sa pleci, desii, damn, aveam cea mai mare nevoie de tine .. sau cel putin asta vroiam sa cred .. Shit, iar ma contrazic .. Un lucru e cert, TE-AI DUS! eu sunt sigura de asta, tu esti sigur de asta.. si toata lumea e fericita .. sau cel putin se preface bine!






Sa-mi aduci cheia si suflu' inapoi !








" sa nu te-ncrezi in mine .. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu