luni, octombrie 15

Mai bine nu ..

 Imi era atat de dor.. nu il mai privisem in ochi de atatea zile ,nu ne mai vorbisem ,nu ne mai intrebasem "ce faci?"..Treceau zilele si imi spuneam ca nu am de ce sa fac eu primul pas , daca omul acela nu face el primul..Asteptam si parca o faceam
degeaba !Trag aer in piept si iau telefonul... nu aveam de ce sa caut numarul in agenda,il stiam pe de rost.Sun...astept...si o voce imi spune "alo ! da?"..Era el.. Vocea incepe sa imi tremure usor,usor .Ii spun ca am nevoie sa ii vorbesc , am nevoie de cineva, sa ma asculte, sa imi dea un sfat .Imi spune rece ca nu vrea sa purtam o discutie... Iar dupa cateva secunde de liniste ma intreaba locul si ora unde ne putem vedea pentru a nu vorbi la telefon , pentru a vorbi fata in fata ....

Dar n-am sa fiu acolo ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu